A-110 1400

 Entre els finals de la dècada dels 60, i els inicis de la dels 70, un nen comença un somni que ha durat de moment tota la seva vida : conduir i tenir un Renault Alpine, per ell els anys van passant, hi ha nous somnis, noves il·lusions, nous objectius, la vida canvia, i no arriba el moment de tenir el vehicle desitjat. Per al cotxe, els anys també passen, el model es deixa de fabricar, els que s'han fabricat al fer-se vells, acaben molts a las deixalleries, els que perviuen, augmenten de valor, i durant molts anys, ja com a vehicles clàssics, els he anat seguint, però el cert es que cada cop es fa mes difícil de veurem un, ni tant sols a les concentracions, es com si avesin desaparegut, el cert es que a Espanya han practicament desaparegut, quan han sortir a la venda, normalment molts han emigrat cap a d'altres països, en fin va ser quan vaig pensar a fer un homenatge al meu vehicle somiat.
        I quan menys ho esperava, va i m'assabento que un company, al qual fa molts anys que coneixia, si no directament, si lo suficient per haver-ho de saber, te guardat com or en pany un Renault Alpine 1400 de FASA, totalment original i sense mancar cap peça, es espera d'una restauració com cal. Això es un autentic descobriment, que m'omple d'il·lusió al pensar que si no jo, al menys en queda un molt a prop meu.


  He aquí, "l'or en pany", podeu comprovar el seu estat, que difícil es trobar un cotxe així, que sols espera que l'hi tornin a donar vida


          A l'interior, com el primer dia, esperant la maleta feta a mida, observem perfectament que el vehicle es dos places, dues bosses i una maleta 


     Tablier en ordre de marxa, tablier amb molta informació del motor i res mes que els comandaments necessaris, no com ara, que del motor sols tenim les revolucions i amb sort temperatura del circuit, això si duem pantalles que es informen del temps que fa a casa , a casa del veí, i a tot allò que m'es ben be indiferent, connexió satel·lit etc per estar assabentat del dia que arribaran els E.T. i altres bobades


    Motor, original i net, llàstima que al anar a provar-lo es va caure la connexió del carburador amb el filtre d'aire ( per això la gometa de color verd, ei! els anys no passen sense fer-ho tot vell)


       El bagul davanter, igualment d'origen, bateria, roda recanvi, diposit de benzina, diposit d'hidraulics de fre i d'embragatge i xorrito parabrises amb polsador de dit, podem observar que caber, com a caber no cap mes que una ampolla d'aigua i poca cosa mes


I be, el somni, no deixa de ser un somni, que poc a poc es va fent difús

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada