dimarts, 26 de juliol del 2011

ELS ALTRES ALPINES

     Hem vist com els Germans Chappé, inicien la construcció dels A-106 a les seves fabriques, ja que son ells els artesans de la fibra de vidre. Al mateix temps, Jean Rédélé fa una fabrica propia a Dieppe on també inicia la construcció. Dues fabriques per a un mateix vehicle, aviat aniran evolucionant de manera diferent.
    A Dieppe, Rédélé fa els A-106 cabriolet, dels quals evoluciona posant un sostre fitxe de tipus Hart-Top, aquest vehicle s'anomenrà Coupe-Sport (evolucionara fins les berlinetes


1r cabriolet
2n cabriolet
A-108 coupe-sport

    Al deixar de fabricar els A-106 Alpine, la fabrica dels Germans Chappé, es queda sense vehicle, per seguir fabricant, evolucionà allargant els xassis e introduint alguns elements del R8 com el vidre de darrera i davant, amb un sostre molt semblant al R8. L'anomenaran Alpine 2+2, es va construir sense massa èxit fins el 1964


Alpine 2+2

     A Jean Rédélé, no li agrada com ha quedat i aprofitant la nova base dels A-110, fa que els Germans Chappé, estirin encara més el xassis, esdevenint el Alpine 2+2 en el Alpine GT4, amb un aspecte mes agradable i 4 places


Alpine GT 4

     Aquest model es va fabricar desde 1962 a 1969. Dels tres models diferents a les berlinetes, ( sense contar el A-106) sols aquest té un exit de vendes relatiu i es pot considerar un sportiu de 4 places.
     Amb el temps, les necessitats de construcció, l'economia d'empresa i sobretot l'absorció de Renault, faran que Alpine sols fabriqui les berlinetes A-110 i desprès A-310










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada